آخرین بروز رسانی قیمت ها 1402/12/28 دوشنبه
سبد خرید

چرا کتاب PDF ؟ 

مهم ترین دلیل خرید کتاب های انگلیسی به صورت فایل ، هزینه کمتر آن نسبت به نسخه چابی  هست ، البته این یک نظر شخصیه طوری که خیلی ها این موضوع رو مطرح می کنن و درخواست ارسال فایل دارن.

-برترین ویژگی که کتاب های الکترونیکی پزشکی دارن ، حجم اوناس ، شما کل کتاب های انگلیسی رو می تونید داخل حافظه الکترونیکی داشته باشید ، 

-یکی از مزیت های دیگه اون لینک گذاری داخل متن ها هست 

 

اما با همه این ها خیلی از افراد هستند که با خواندن کتاب های چاپی لذت بیشتری از مطالعه کردن لذت می برند و همچنین بر این باورند با مطالعه کتاب های چاپی حس بهتر و درک عمیق تری نسبت به مطالب کتاب دارند.

با توجه به نیاز برخی دوستان ، سِتابوک امکان خرید کتاب ها به صورت فایل PDF را برای برخی از کتاب ها فراهم کرده است. 

انواع کتاب های انگلیسی :

کسانی که مایل هستند به کتاب های انگلیسی دستیابی پیدا کنند به ویژه دانشجویان رشته های دغدغه زیادی برای دستیابی به این کتاب ها دارند. به دو شکل می توان به این کتاب ها دست پیدا کرد.

  1. خرید کتاب الکترونیکی
  2. خرید حضوری کتاب و نسخه های چاپی

خرید کتاب الکترونیکی انگلیسی و کتاب چاپی هرکدام مزایا و معایبی را دارند که در ادامه این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد.

خرید کتاب الکترونیکی :

در بعضی شرایط کسانی که مایل هستند کتاب های انگلیسی را تهیه کنند بنا به دلایلی نمی توانند کتاب های چاپی را به صورت حضوری تهیه کنند و فایل الکترونیکی کتاب را به صورت آنلاین خرید می کنند. خرید کتاب الکترونیکی خارجی مزایا و معایب بسیاری دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم :

  • مزایای خرید کتاب الکترونیکی خارجی :
  1. یکی از مهم ترین و با ارزش ترین مزایایی که خرید فایل انگلیسی دارد این است که در مصرف کاغذ صرفه جویی می شود. دیگر نیازی نیست درختانی زیادی قطع شوند و از بین بروند تا  یک ورق از یک کتاب ساخته شود.
  2. دسترسی به فایل الکترونیکی بسیار راحت و آسان است و نیاز ندارید که زمان زیادی را منتظر بمانید تا کتاب به دست شما برسد و یا اینکه مسافت زیادی را طی کنید تا به یک کتابفروشی بروید و کتاب مورد نظرتان را پیدا کنید.
  3. کتاب های جارجی که به صورت فایل الکترونیکی تهیه می شوند به راحتی قابل حمل هستند زیرا شما آن ها را در لپ تاپ، تبلت و یا تلفن همراه خود می ریزید و در هر موقعیتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید و از آن ها استفاده کنید.

 

  1. در فایل کتاب انگلیسی امکان سرچ و یا جست و جو وجود دارد و شما می توانید کلمه یا عبارت مورد نظر خود را جست و جو کنید و به موضوعاتی که آن کلمه یا عبارت در آن ها استفاده شده است دست یابید. به این صورت سرعت مطالعه و تحقیق شما بالا می رود.
  2. خرید کتاب الکترونیکی خارجی از لحاظ هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه است. شما با مقایسه قیمت کتاب های چاپی بل کتاب های الکترونیکی می توانید به این نکته پی ببرید که کتاب هایی که به صورت الکترونیکی ارائه می شوند بسیار هزینه کم تری نسبت به کتاب های چاپی دارند.
  3. برای کتاب های الکترونیک می توان چندین نسخه پشتیبان تهیه کرد که اگر به دلایل مختلفی یک نسخه حذف شد دیگر نسخه ها موجود باشند و کتاب را از دست نداده باشید.
  4. بعد از گذشت سال های زیاد نیز تغییری در کیفیت کتاب های الکترونیکی به وجود نمی آید و حتی می توانید در صورت تمایل کتاب الکترونیکی را با کیفیت بالا چاپ کنید.
  5. در مورد کتاب های الکترونیکی می توانید بدون نگرانی از کثیف شدن کتاب با استفاده از امکاناتی که در نرم افزار هایی که فایل الکترونیکی را اجرا می کنند در کتاب علامت گذاری نمایید و اگر به احتیاجی آن نداشتید علامت گذاری تان را پاک کنید.
  6. قابلیت دیگری که در این کتاب ها می توانید از آن استفاده کنید این است که می شود متون را بزرگنمایی کرد و در اندازه دلخواه در بیاورید.
  • معایب خرید کتاب های الکترونیکی خارجی :

 

هر چیزی در کنار فواید و مزایایی که می تواند داشته باشد معایبی نیز دارد. در ادامه به تعدادی از این معایب اشاره خواهیم کرد.

  1. همانقدر که کتاب های الکترونیکی می توانند در دسترس باشند همانقدر هم می تواند در این زمینه محدودیت هایی را در بعضی مواقع برای شما به وجود آورند. ممکن است به کامپیوتر و لپ تاپ دسترسی نداشته باشید. البته با پیشرفت علم و تکنولوژی این مشکل تا حدود بسیار زیادی حل شده است.
  2. استفاده فایل کتاب انگلیسی نسبت به نسخه های چاپی بیش تر سلامت چشم شما را در معرض خطر قرار می دهند. اگر از این فایل ها استفاده می کنید نکات بهداشت چشم مانند فاصله چشمتان تا صفحه نمایشگری که از آن استفاده می کنید و زمان قانونی استفاده از صفحه نمایشگر و نور استاندارد را رعایت کنید.

 

کتاب های چاپی :

  • مزایای کتاب های چاپی :

کتاب های چاپی حس خاصی را به خواننده می دهند که کتاب های الکترونیک این حس را منتقل نمی کنند.

کتاب های چاپی کم تر به سلامت چشم شما آسیب می زنند و از این نظر نگرانی برای شما ایجاد نمی کنند.

تا هر زمان که بخواهید می توانید از این کتاب ها استفاده کنید و نمی خواهد نگران این باشید که شارژ لپ تاپ و یا تلفن همراه شما تمام می شود.

  • معایب کتاب های چاپی :

حمل بسیاری از کتاب های چاپی به دلیل حجم زیادی که دارند سخت است و نمی توان هر جا که بخواهید آن را ببرید.

اگر کلمه خاصی یا موضوع خاصی را بخواهید در کتاب های چاپی پیدا کنید کارتان سخت می شوند.

کتاب های چاپی بعد از گذشت چند سال کیفیت اولیه خود را از دست می دهند.

کلام آخر :

قابلیت خرید کتاب الکترونیکی خارجی در سایت https://setabook.com/ اضافه شده است و می توانید کتاب ها انگلیسی را به هر دو شکل چاپی و الکترونیکی تهیه کنید.

 

شما با جستجو در سایت کتاب مورد نظر را پیدا کرده ، در صورت وجود نسخه الکترونیکی کتاب ، شما می توانید آن را خریداری کنید